۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
اجرای طرح‌های ضربتی و تأمین پایدار انرژی در شرکت نفت مناطق مرکزی

اجرای طرح‌های ضربتی و تأمین پایدار انرژی در شرکت نفت مناطق مرکزی

با برگزاری نشست‌های کاری منظم، پیگیری‌های مستمر، حل مشکلات و موانع و درک متقابل، با سازندگان و پیمانکاران داخلی هم‌پیمان شوید تا پروژه‌ها و طرح‌های تولید نفت و گاز با شتاب بیشتری به‌ ثمر بنشیند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در نشست صمیمی با مدیران ارشد، مجریان طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید، متخصصان و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت به مناسبت گرامیداشت روز بین‌المللی مدیریت پروژه، با بیان اینکه این شرکت سهم قابل‌توجهی در تأمین سبد انرژی کشور به‌عهده دارد، گفت: طرح‌های ضربتی در گستره زیر پوشش این شرکت آغاز دوره‌ای تازه از تولید نفت و گاز کشور است و نفت مناطق مرکزی نقشی اثرگذار و سرآمد را در تأمین پایدار انرژی کشور به‌عهده دارد.

وی جایگاه مدیریت مهندسی و ساختمان را در ساختار شرکت‌های فعال در عرصه تولید نفت و گاز ارزشمند و بنیادین قلمداد کرد و افزود: این مدیریت با نگاه پروژه‌محور در سرعت‌بخشی به طرح‌های توسعه‌ای و ضربتی نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در ادامه بر همکاری مدیریت مهندسی و ساختمان، به‌ویژه مجریان پروژه در طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید با پیمانکاران و سازندگان داخلی کشور تأکید و تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های کاری منظم، پیگیری‌های مستمر، حل مشکلات و موانع و درک متقابل، با سازندگان و پیمانکاران داخلی هم‌پیمان شوید تا پروژه‌ها و طرح‌های تولید نفت و گاز با شتاب بیشتری به‌ ثمر بنشیند.

حیدری در ادامه از مدیران ارشد و مجریان پروژه‌های طرح‌های ضربتی و حفظ و نگهداشت تولید این شرکت خواست با نگاه عملیاتی و حضور به‌موقع در مناطق مرتبط با طرح‌های توسعه‌ای به پیشبرد اهداف سازمان در تحقق اهداف تولید و نفت گاز یاری رسانند.

وی در پایان نقش نیروی انسانی توانمند و خلاق را در شتاب‌بخشی به پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای ستودنی و گران‌بها تلقی کرد و یادآور شد: سرمایه انسانی پویا و فعال در مسیر دستیابی به اهداف تولید، نقش بی‌بدیلی در ظهور و بروز توانایی یک سازمان در عرصه‌های عظیم نفت و گاز دارد.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha