۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
تجیهز شهرستان های خراسان جنوبی به چاه بحران/حفر ۱۳ چاه آب شرب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تجیهز شهرستان های خراسان جنوبی به چاه بحران/حفر ۱۳ چاه آب شرب

بیرجند- امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در راستای پایداری شبکه آب در مواقع بحران، تمام شهرستان های استان به چاه بحران مجهز شده اند.

حسین امامی در گفت و گو با بازار با اشاره به حوادث طبیعی در خراسان جنوبی بیان کرد: تمام حوادث طبیعی اعم از سیل، زلزله وغیره در خراسان جنوبی تجربه شده و همواره وجود دارد.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه نقاط ضعف شناسایی شده و در تمام شهرهای استان چاه‌هایی برای زمان‌های بحران تجهیز شده است،گفت: همچنین هفت دیزل ژنراتور برای جلوگیری از قطع برق و اخلال در شبکه آب در مواقع بحران تهیه شده است.

امامی اظهار کرد: در دو سال گذشته بعد از ادغام شرکت های آب و فاضلاب اقدامات اساسی در بخش ناوگان آبرسانی سیار انجام شده که در این زمینه هفت تانکر جدید خریداری شده و تعداد تانکرهای این مجموعه به ۲۹ ناوگان افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از حفر ۱۳ چاه در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم علی رغم محدودیت‌های آبی ضمن ارتقا سطح کیفی منابع موجود، دغدغه‌های کمی را رفع کنیم.

امامی از هوشمند سازی شبکه آب شرب استان خبر داد و گفت: این طرح به لحاظ نرم افزاری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده بهره برداری است.

وی حجم فاضلاب تصفیه شده از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر ۵.۳ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در ماه‌های پایانی سال گذشته وارد مدار بهره برداری آزمایشی شده که با بهره برداری کامل از این تصفیه خانه، ضمن افزایش ظرفیت، ارتقاء کیفیت پساب تولیدی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha