۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
۷۰۴ پورت جدید مخابراتی در شهرستان بیجار ایجاد شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۷۰۴ پورت جدید مخابراتی در شهرستان بیجار ایجاد شد

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه توسعه ظرفیت های مخابراتی در سراسر استان در اولویت قرار دارد، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰۴ پورت در این شهرستان ظرفیت سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان،آزاد حکمت با اشاره به اینکه زیرساخت های توسعه ایی در سه سرویسADSL,VDSL و تلفن ثابت در شهرستان بیجار ارتقا داده شده است، افزود: از۷۰۴ پورت ایجاد شده، ۳۵۲ پورت آن ADSL، تعداد ۲۲۴ پورت تلفن ثابت و ۱۲۸ پورت دیگر نیز VDSL است که به ظرفیت سرویس های مذکور اضافه شده اند.

وی اظهارداشت : این پوررت ها در قالب ۱۶ طرح در حوزه توسعه سیستم های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال به اجرا در آمده اند که امکان واگذاری سریع سرویس های فوق به متقاضیان جدید را مهیا می کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وضعیت خدمت رسانی به متقاضیان اینترنت پرسرعت در شهرستان بیجار، یادآور شد: در حال حاضر از ۹ هزار و ۴۱۷ پورت منصوبه ADSL تعداد ۶۷۲۳ پورت به مشتریان واگذار شده است.

حکمت اعلام کرد: هم اکنون۳۴ هزار و۹۷۶ شماره منصوبه تلفن ثابت در شهرستان بیجار وجود دارد که آماده واگذاری بیش از ۳۱ هزار و ۸۶۰ شماره تلفن ثابت دیگر نیز هستیم.

وی به دیگر فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در شهرستان بیجار اشاره کرد و یادآورشد: تعداد پورت های منصوبه سرویس VDSL در شهرستان بیجار۱۲۸مورد است که ظرفیت واگذاری و ثبت نام به مشترک جدید در این بخش نیز وجود دارد.

وی ضمن اعلام این مهم که مخابرات منطقه کردستان با در نظر گرفتن اولویت های مخابراتی در نقاطِ مختلف، نسبت به اجرا و طراحی پروژه های توسعه ای و ارتقا زیرساختهای مخابراتی برابر استانداردهای موجود در حوزه ICT اقدام خواهد نمود، افزود: تحقق این مساله رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شرکت مخابرات تلاش می کنیم که به صورت شبانه روزی ضمن رفع کمبودها و مشکلات احتمالی، زمینه برای ارائه خدمت بهتر به مردم با به روز کردن زیرساخت ها در تمامی بخش ها را فراهم کند.

کد خبر: ۱۸۵٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha