۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
راه اندازی کشتارگاه صنعتی ایوان نیازمند اعتبار| مسئولان حمایت کنند
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

راه اندازی کشتارگاه صنعتی ایوان نیازمند اعتبار| مسئولان حمایت کنند

ایلام- مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام ایوان با اشاره به اینکه راه اندازی این کشتارگاه نیازمند اعتبار است، گفت: مسئولان استان برای تکمیل طرح حمایت کنند.

علی‌اشرف اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از بهترین راهکارهای توسعه اشتغال و افزایش درآمدهای غیر کشاورزی در استان ایلام، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در زمینه گوشت قرمز و مرغ است.

وی تصریح کرد: کشتارگاه دام ایوان با ۲ خط گاوی و گوسفندی با ظرفیت بیش از ۲ هزار تن در سال، در زمینی به مساحت ۶هزار مترمربع سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده است.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام ایوان بیان کرد: کشتارگاه صنعتی ایوان از جمله طرح‌های نیمه کاره است، این طرح هم اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند حمایت مالی است.

اسماعیلی افزود: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این مکان تولیدی هزینه شده که از این میزان ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات جذب شده است.

با راه اندازی کشتارگاه زمینه اشتغال ۱۴۹ نفر فراهم می شود

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام ایوان با بیان اینکه برای بهره‌برداری این کشتارگاه ۱.۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است عنوان کرد: با افتتاح این مکان زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۹ نفر و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: این مکان سالن‌های قرنطینه، انتظار، کشتار، اتاق‌های کنترل، ناظر شرعی، بسته‌بندی و مسئول شیفت، پیش‌سردکن، سردخانه، آزمایشگاه و تصفیه‌خانه است.

اسماعیلی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی کشتاگاه در هر ساعت ۶۰ راس دام سبک و۲۰ راس دام سنگین ذبح شود که در صورت نیاز این تعداد ذبح قابل افزایش است.

کد خبر: ۱۸۵٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha