۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
لاین برگشت پروژه کنار گذر اسدآباد تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد
استاندار همدان:

لاین برگشت پروژه کنار گذر اسدآباد تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد

همدان - استاندار همدان گفت: نواقص لاین برگشت پروژه کنار گذر اسدآباد هرچه سریع‌تر رفع و پروژه در یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در جریان سفر خود به شهرستان اسدآباد، ضمن‌ بازدید از پروژه کنار گذر غربی اسدآباد گفت: با پیگیری‌های مدیران ارشد استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی، میزان اعتبارات ملی افزایش قابل توجهی داشته است.

وی بابیان اینکه جدول زمان‌بندی اعتبارات شهرستان اسدآباد، متناسب با پروژه‌ها و طرح‌های این شهرستان لحاظ شده است، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه‌ای که انجام خواهد گرفت اعتبارات ملی را از وزارت خانه جذب و پروژه ها را هرچه سریع‌تر تکمیل کنیم.

استاندار همدان عنوان کرد: مسیر برگشت کنار گذر اسدآباد از سمت کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص ملی این شهرستان همزمان با اربعین حسینی، راه‌اندازی شد.

وی افزود: طی تلاش‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان و شهرستان اسدآباد و اقداماتی که تا کنون انجام شده، نواقص لاین برگشت هرچه سریع‌تر تکمیل می‌شود و پروژه حداکثر در یک ماه آینده افتتاح می‌شود؛لاین دیگر این پروژه نیز، سال آینده همزمان با آزادسازی و فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۸۵٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha