۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک این سازمان خبر داد.

به گزارش بازار، سعید غلامی‌باغی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۶۲ از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است بازدید کنند.

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب از مزایده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: بیش از ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده‌ای از آنها ابزار، تجهیزات و ماشین‌آلات خط تولید و کالاهای مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

غلامی بیان کرد: ورود این بخش کالاها به حوزه بازار مصرف و تولید کشور می‌تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت‌ها در سطح جامعه باشد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: رمزگشایی این مزایده در روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه انجام می‌شود و برندگان می‌توانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir و یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

کد خبر: ۱۸۵٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha