۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
پیوستن فولکس واگن به کمپین اعتراضی خودروسازان جهان علیه توئیتر و ایلان ماسک!

پیوستن فولکس واگن به کمپین اعتراضی خودروسازان جهان علیه توئیتر و ایلان ماسک!

شرکت خودروسازی فولکس واگن که مالک چندین شرکت خودروسازی بزرگ اروپا از جمله پورش، دوکاتی، فولکس واگن و لامبورگینی است، با انتشار بیانیه ای از قطع همکاری تبلیغاتی خود با توئیتر خبر داد.

به گزارش بازار، در پی ادامه حرکت آغاز شده از سوی جنرال موتورز آمریکا مبنی بر تعلیق تمامی تبلیغات خود در محیط توئیتر که به نظر می رسد در اعتراض به آغاز ریاست ایلان ماسک بر این شبکه اجتماعی شکل گرفته، شرکت فولکس واگن آلمان نیز با انشتار بیانیه ای رسمی از اقدامی مشابه با جنرال متورز خبر داد.

بر اساس این گزارش، فولکس واگن که مالکیت شرکت های بزرگ دیگری چون دوکاتی، لامبورگینی، آئودی، سیت، کوپرا، بنتلی و پورش را نیز بر عهده دارد، پس از اقدام تحریمی جنرال موتورز و آئودی بر پیروی خود از سیاست جدید آنها اعلام کرد: ما از نزدیک شرایط را تحت نظر داریم و در خصوص قدم های بعدی در این خصوص بعدا تصمیم گیری می کنیم.

هنوز مشخص نیست که دلیل این اقدام خرودروسازان بزرگ جهان علیه ایلان ماسک و شبکه توئیتر چه بوده است. این در حالیست که ماسک علاوه بر ریاست خودروسازی تسلا، مدیریت اجرایی جنرال موتورز را نیز به صورت همزمان بر عهده دارد.

جنرال موتورز دلیل این اقدام خود را شواهدی اعلام کرده که نشان دهنده ایجاد تغییرات عمده و غیر دلخواه این شرکت در سیاست ها و برنامه های تبلیغاتی توئیتر است؛ موضوعی که ایالان ماسک هنوز در خصوص آن اظهار نظری نکرده اما در عین حال، بر لزوم ایجاد تغییرات اساسی و بنیاندین در توئیتر تاکید کرده است.

باید دید کمپین به راه افتاده انتقادی مدیران خودروسازی های بزرگ جهان که روز به روز تعداد شرکت های بیشتری نیز در حال پیوستن به آن هستند، چه تبعاتی برای ایلان ماسک و توئیتر به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۸۵٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha