۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
معرفی ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری زنجان برای اخذ وام
رئیس اداره برنامه ریزی راه و شهرسازی زنجان اعلام کرد؛

معرفی ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری زنجان برای اخذ وام

زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در چهار شهرستان استان زنجان برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شدند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو گفت: از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده و سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

وی به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی سالجاری ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام و به بانک معرفی شده‌اند که بیشترین ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان با معرفی ۳۳۴ واحد مسکونی است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد واحد عقد قرار داد با بانک را ۲۹۶ مورد اعلام کرد و گفت: مبلغ عقد قرارداد ۸۶۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان است که مبلغ پرداختی ۴۱۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

کردلو تاکید کرد: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی افزود: ثبت نام برای دریافت تسهیلات برای واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهری در استان زنجان همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۸۵٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha