۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
شهرداری الکترونیک گامی برای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان
شهردار همدان اعلام کرد؛

شهرداری الکترونیک گامی برای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان

همدان- شهردار همدان تحقق شهرداری الکترونیک را گامی برای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان نوان کرد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حسن خانجانی موقر دادستان همدان در جلسه ای که با حضور شهردار همدان و کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار شد، نحوه اجرا و پیاده سازی شهرداری الکترونیک را بررسی و از پیگیری مدیریت شهری در اجرای این پروژه تقدیر کرد.

شهردار همدان در این جلسه ضمن تقدیر از دغدغه های دادستان در خصوص طولانی بودن مدت زمان صدور پروانه ساختمانی عنوان کرد: از سال گذشته شرکت صفا رایانه به عنوان یکی از معتبرترین شرکتها که ۲۰۰ شهر را در حوزه خدمات الکترونیک پوشش می دهد به عنوان پیمانکار سیستم یکپارچه شهرسازی انتخاب شد که خوشبختانه در این مدت کوتاه با همت و همکاری مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی در زمینه کوتاه کردن فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی رخ داده است.

سید مسعود حسینی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری گفت: این پروژه علیرغم تمامی فراز و نشیب های فراوان به طول ۱۰۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی با عنوان sars۱۰ با همت و تلاش همکاران فناوری اطلاعات و همکاری مناطق به نحو مطلوب پیش می رود، افزود: از ۱۵ آبان یکشنبه هفته جاری تمامی استعلامات دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی اجرایی می‌شود و شهرداری همدان به عنوان الگوی موفق در کشور در اجرای این پروژه عمل کرده است.

شهردار همدان اجرای این پروژه را از خواسته ها و مطالبات شهرداری و شهروندان دانست و گفت: این سیستم موجب ساده سازی و کاهش فرآیندهای صدور پروانه و پایان کار ساختمانی و افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

دادستان همدان نیز اجرای پروژه‌های فناوری را از الزامات مهم در شهرداری عنوان کرد و افزود: کاهش ارتباط بین کارمند و ارباب رجوع و کنترل کاربران و گزارش گیری از اثرات مهم اجرای پروژه‌های فناورانه خواهد بود.

حسین خانجانی موقر به اطلاع رسانی در زمینه نحوه اجرا و پیاده سازی این پروژه تاکید کرد و عنوان داشت: ارتباط تنگاتنگی بین اجرای پروژه‌های فناورانه و رضایتمندی شهروندان وجود دارد و همین پروژه‌ها موجب تقویت سیستم نظارتی خواهد شد.

دادستان همدان بر امنیت شهرداری الکترونیک تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمهیدات و جوانب امنیتی اجرای این پروژه و رعایت حریم خصوصی افراد در این زمینه ها لحاظ شود.

شایان ذکر است مختاری رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان توضیحات لازم را در خصوص ویژگیها و فرآیندهای و نحوه کاربرد سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی را ارائه کرد.

کد خبر: ۱۸۵٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha