۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
 اهتمام ویژه‌ای کمسیون اصل ۹۰ برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد
وزیر جهاد کشاورزی:

اهتمام ویژه‌ای کمسیون اصل ۹۰ برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد

زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: اهتمام ویژه‌ای در کمسیون اصل ۹۰ برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد و زنجان در صدور اسناد اراضی پیشرو است.

به گزارش خبرنگار بازار،سید جواد ساداتی نژاد ظهر جمعه در جلسه شورای اداری در فرمانداری شهرستان ابهر ،با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در حوزه کشاورزی در شهرستان‌های استان زنجان د حال اجرا است،گفت: در صورت تصویب بند «ت» تبصره ۸ در طول هفته آینده در یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی، شاهد آغاز نهضت حمایت از بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: امروز کشاورزی حوزه اقتصاد در کشور است و مجتمع‌های بزرگ در این بخش می‌توانند فعالیت اقتصادی کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رئیس جمهور دستور برای ایجاد ۱۰۰ هزار هکتار گلخانه در کشور داده‌اند و از جمله طرح‌هایی که باید در شهرستان ابهر مورد توجه قرار گیرند.

سادتی نژاد ، به اجرای الگوی کشت و حمایت سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای الگوی کشت و حمایت از آن سبب می‌شود تا یکبار طرح الگوی کشت برای همیشه عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: ۳۰ هزار میلیارد تومان از محل تهاتر که ۲۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به سفرهای استانی بوده و همه شهرستان‌های کشور در آن پروژه دارند سبب ایجاد پویایی و حرکتی در بخش کشاورزی می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان زنجان در حوزه کشاورزی یک استان پیشرو و هوشمند است و استان زنجان استانی است که می‌تواند در بخش کشاورزی خط شکن شده و سایر استان‌ها دنباله رو این استان باشند.

سادتی نژاد گفت: اهتمام ویژه‌ای در کمسیون اصل ۹۰ برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد و استان زنجان در صدور اسناد اراضی در کشور پیشرو است.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha