۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
سکه در یک قدمی ۷ میلیون تومانی شدن/دلار ۱۶۵۰۰ تومان

سکه در یک قدمی ۷ میلیون تومانی شدن/دلار ۱۶۵۰۰ تومان

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ اونس همانند روز گذشته ۱۷۰۳ دلار است.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  قیمت اونس در بازار جهانی تغییری نیافته است اما بازشدن بازار ارز با روند  افزایشی و بالا بودن میزان تقاضا برای خرید انواع سکه و طلا منجر به افزایش قیمت در این بازار شده است.

وی افزود: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی به شش میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: قیمت هر قطعه نیم سکه نیز با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی به سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و نرخ هر قطعه ربع سکه نیز با تجربه افزایش ۵۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا نیز افزایش ۴۰ هزار  تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و قیمت هر مثقال طلا به دو میلیون و ۸۸۴ هزار تومان رسید.

به گفته کشتی آرای؛ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت ۶۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۸٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha