۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
لزوم تسریع در تصویب فهرست کالاهای مشمول تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی در استان بوشهر
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم تسریع در تصویب فهرست کالاهای مشمول تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم تسریع در تصویب فهرست کالاهای مشمول تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان استان بوشهر با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: ساماندهی ته‌لنجی و کالای همراه ملوان از دغدغه‌های ساحل‌نشینان است و معیشت مردم به این مهم بستگی دارد.

وی افزود: در سفر دولت سیزدهم به استان بوشهر، مصوبات بسیار مهمی برای عمران و آبادانی استان و همچنین تامین معیشت مردم گرفتیم که امیدواریم بزودی تکمیل و اجرایی شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بحث راه‌آهن بوشهر به شیراز از مهم‌ترین مصوبات بود که دغدغه اصلی مردم در سه دهه اخیر بوده و با نظر مساعد رهبر معظم انقلاب، از محل صندوق توسعه ملی، اعتبار برای این پروژه تصویب شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: فعال شدن تعاونی مرزنشینان یک تحول اساسی در زندگی مردم مناطق ساحلی ایجاد می‌کند و انتظار می‌رود ذینفعان این طرح از فاصله ۳۰ کیلومتری به ۶۰ کیلومتر برسد تا بخش بیشتری از مردم را شامل شود.

استاندار بوشهر بر لزوم تسریع در تصویب فهرست کالاهای مشمول تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی تاکید کرد و گفت: فعالان تجارت و بازرگانی و حوزه اقتصادی استان منتظر تصویب این طرح مهم هستند.

محمدی زاده یادآور شد: توسعه کسب و کارهای خانگی و بازاریابی برای تولیدات آنها از برنامه‌هایی است که در ایحاد و تثبیت شغل بسیار موثر است و در بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها نیز بسیار اهمیت دارد و مسئولان استان بوشهر برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha