۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
پروژه تعریض محور «ساری - تاکام» تکمیل می شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

پروژه تعریض محور «ساری - تاکام» تکمیل می شود

ساری - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه تعریض محور «ساری - تاکام» امسال به پایان می رسد و این مسیر زیر بار ترافیک می رود.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پروژه نیمه کاره چهاربانده و تعریض محور «ساری - تاکام» گفت: این پروژه امسال به زیر بار ترافیک خواهد رفت و نقش زیادی در کاهش حوادث و ارتقای ایمنی محور خواهد داشت.

نظری ادامه داد: تعریض و بهسازی محور ساری - تاکام دغدغه وزیر راه و شهرسازی بوده وبر تکمیل آن تاکید کرده است.

وی درباره چهار خطه شدن محور هراز نیز گفت: ۱۰ کیلومتر از این مسیر پرتردد امسال تکمیل می شود و به زیر بار ترافیک خواهد رفت و با نصب علائم و خط کشی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، تامین اعتبار را از جمله دغدغه های اجرای پروژه های بخش راه بیان کرد و گفت: حجم ترددها در مازندران سه برابر دیگر استان ها است و باید به حوزه راه آن توجه ویژه صورت گیرد.

نظری درباره عملیات اجرایی محور گلوگاه - دامغان نیز گفت: این محور به عنوان کریدور شمال - جنوب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آن شتاب خواهد گرفت.

وی با اشاره به وجود سطح قابل توجهی بافت فرسوده در استان خواستار تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات اجرایی دستگاه ها برای بهسازی و نوسازی آن شد.

کد خبر: ۱۸٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha