۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان اجرا می‌شود
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا):

برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان اجرا می‌شود

آبادان- بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: برنامه توسعه‌ای برای شرکت‌های شستا در آبادان (ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم بازیان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیاتی طرح‌های شرکت نفت پاسارگاد آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای تولیدی شرکت‌های ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی آبادان با توجه به قدمت بیش از ۵۰ ساله نیازمند بهسازی، نوسازی و بازسازی و طرح‌های تحولی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های توسعه‌ای در این ۳ شرکت اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح‌ها ضمن افزایش حجم و کمیت با توجه به اینکه محصول این شرکت‌ها عمدتا صادراتی و نظر به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی این واحدها، کیفیت تولید در آنها نیز مدنظر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ادامه داد: جهاد برای حفظ و ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی محصولات یک اصل مقدس در نگاه دولت انقلابی است و این جهاد نیز پیروزی برای ایران قوی است.

بازیان تاکید کرد: در جریان نگاه تحولی کیفیت را به عنوان یک مولفه اصلی و اثرگذار در جریان تولید تلقی می‌کنیم و توجه به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب به نام تولید دانش بنیان و اشتغالزایی، یکی از اهداف طرح‌های توسعه، افزایش تولید و ایجاد زمینه برای اشتغال در کشور است.

وی توضیح داد: هر کار اقتصادی در کشور که مایه امیدواری، حرکت و تحول باشد و اعتماد عمومی را نسبت به اقتصاد، صنعت و جریان تولید کشور بهبود می بخشد جهاد مقدس است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی (شستا) عنوان کرد: اگر دیروز آبادان و خرمشهر میدان و محل مبارزه با دشمن بعثی بود امروز این دو شهر میدان مبارزه با دشمن ایران قوی در بخش تولید و استقلال اقتصادی هستند و کارگاه‌ ها و محصولات تولیدی ما تیرهایی است که سمت دشمن شلیک می‌شود.

کد خبر: ۱۸۵٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha