۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

رونق بازارهای مشتقه و سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران

رونق بازارهای مشتقه و سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران

بورس انرژی ایران در هفته دوم آبان ماه میزبان معامله ۱۳۲ هزار و ۴۸۵ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد بود. این هفته ۱۰۰ هزار گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل‌معامله نیز در بورس انرژی ایران معامله شد.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته دوم آبان‌ماه ۱۲ هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال بود که ۸ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۷۴ هزار و ۴۰۳ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.

تعداد ۱۳۲ هزار و ۴۸۵ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد به ارزش ۲ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال در هفته دوم آبان‌ماه بورس انرژی ایران معامله شد.

این هفته همچنین ۱۰۰ هزار گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل‌معامله به ارزش ۸۹۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

تابلوی بازار برق نیز در این هفته شاهد معامله ۱۸ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۱۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال بود.

بورس انرژی ایران این هفته میزبان معامله ۲۰ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال و ۴۰ هزار عدد اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۲ هزار و ۱۳ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بود.

کد خبر: ۱۸۵٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha