۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
خدمات بورسی در دفاتر پیشخوان استان سمنان به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

خدمات بورسی در دفاتر پیشخوان استان سمنان به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود

سمنان – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمعات مردمی، خدمات بورسی به‌صورت آنلاین در دفاتر پیشخوان استان ارائه می‌شود.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه دریافت کد بورسی موجب ازدحام و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر پیشخوان دولت شده است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمعات مردمی خدمات بورسی به‌صورت آنلاین در دفاتر پیشخوان استان ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه زیرساخت‌های فنی برای احراز هویت افراد به‌صورت غیرحضوری فراهم‌شده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی استفاده از بستر دولت الکترونیک برای اجرای طرح‌های الکترونیکی برای حفظ سلامت مردم بسیار ضروری است.

ارائه خدمات حضوری در ۳۰ دفتر پیشخوان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه این استان رتبه دوم را در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به خود اختصاص داده است، افزود: در هفته‌های گذشته تعداد قلیلی از دفتر پیشخوان خدمات دولت دولت استان مجاز به ارائه خدمات بورسی به مردم بودند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ دفتر در سطح استان سمنان مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: احراز هویت غیرحضوری منجر به کاهش اتلاف وقت و هزینه و نیز افزایش سرعت ارائه خدمات به مردم می‌شود.

وی بابیان اینکه احراز هویت غیرحضوری افراد در راستای مصوبه شورای عالی بورس کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های سجام و سمات بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۸٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha