۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
اتاق فکر باشگاه کارآفرینان نوجوان استان همدان تشکیل شد
با همکاری کانون کارآفرینان؛

اتاق فکر باشگاه کارآفرینان نوجوان استان همدان تشکیل شد

همدان - پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون و آموزش و پرورش برای تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان، اتاق فکر این باشگاه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.

به گزارش بازار؛ پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون و آموزش و پرورش برای تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان، اتاق فکر این باشگاه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.

این همکاری مشترک به‌منظور نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی در تفکر و عملکرد نوجوانان و معلمان و استفاده از ظرفیت وزارت تعاون شکل‌گرفته است.

هدف از تشکیل اتاق فکر تقویت نگرش کارآفرینانه و توانمندسازی دانش‌آموزلان، شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، هدایت دانش‌آموزان خلاق به سمت کارآفرینی، بهبود مهارت‌های اساسی مانند پرسش‌گری، تفکر پیوندی، مشاهده‌گری، توانایی کار تیمی، حل مسأله و آزمایش‌گری در بین دانش‌آموزان، آشناکردن والدین با مباحث کارآفرینی برای تربیت کودکان و افزایش توانایی‌های کارآفرینانه و همچنین ارتقاء روش‌های تدریس معلمان با رویکرد مربی‌گری و رهیاری است.

در اتاق فکری که متشکل از رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار و همچنین رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، دبیر کانون کارآفرینان استان همدان، دبیر کار و فناوری آموزش و پرورش استان، سرگروه کارآفرینی نظر و فنی، مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزان، کارشناس آموزش متوسطه بود تصمیم بر این شد که در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی علاوه بر آموزش دانش‌آموزان و ارتقاء روش‌های تدریس معلمان، اولیاء نیز با کارآفرینی و افزایش توانایی‌های کارآفرینانه دانش‌آموزان آشنا شوند و برای توسعه کارآفرینی هر 3 گروه تغییر نگرش و هدفمند پیدا کنند.

کد خبر: ۱۸۵٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha