۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
حمایت از بازار سرمایه، مطالبه مجلس
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

حمایت از بازار سرمایه، مطالبه مجلس

فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حمایت از بازار سرمایه و به ویژه بیمه کردن سهام این بازار از مطالبات مجلس بوده است.

به گزارش بازار، حجت الله فیروزی در مورد بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه و بیمه شدن سهامداران گفت: بحث حمایت از بازار سرمایه و به ویژه بیمه کردن سهام این بازار از مطالبات مجلس بوده است. برای اینکه بتوانیم به سرمایه گذاران در بازار سرمایه اعتماد دهیم و برای حمایت از سرمایه گذاری این اقدام موثر و بجا بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اضافه کرد: اقدام شورای عالی بورس و دولت برای بیمه دارایی‌ها و پورتفوی سهامداران خرد یک تصمیم هوشمندانه و به جا است که باعث بهبود وضعیت مردم و تقویت بازار می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت هم با تصویب این بسته حمایتی به بازار سرمایه کمک کرد، گفت: افزایش سپرده گذاری مستقیم بورس نزد صندوق تثبیت، محدود کردن بخش فروش بازار گردان‌ها تا اطلاع ثانوی و توقف پذیره نویسی اوراق بهادار و عرضه‌های اولیه تا زمان بازگشت ثبات به بازار سرمایه از جمله مواردی است که با تصویب هیئت مدیره سازمان بورس اجرایی خواهد شد و به اعتماد بخشی درجامعه کمک می‌کند.

کد خبر: ۱۸۵٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha