۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موجب اشتغال پایدار در بوشهر می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر:

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موجب اشتغال پایدار در بوشهر می‌شود

بوشهر - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موجب اشتغال پایدار در استان بوشهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالمجید دراهکی ظهر شنبه در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سازمان منطقه ویژه اقتصادی عسلویه اظهار داشت: آموزش مهارتی در تربیت افراد متخصص نقش عمده بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: توانمندسازی نیروی انسانی در استان بوشهر و اتخاذ راهکارهایی جدید برای بهره‌گیری از تجارب، تبادل، اساتید و استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی برای اجرای دوره‌های مختلف مهارتی ضروری است.

دراهکی اضافه کرد: توسعه هر صنعت منوط به توسعه منابع انسانی برای افزایش تولید، کاهش هزینه، صیانت از نیروی کار و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه فعالیت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر اساس نیاز بازار بوده تا این آموزش‌ها منتج به خلق فرصت‌های شغلی برای حاضران در این دوره‌های آموزشی شود، افزود: همه تلاش مسئولان در این اداره کل برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تولیدی مؤثر در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز صنایع مستقر در استان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تأکید کرد: نقش آموزش‌های مهارتی در تحقق اقتصاد مقاومتی کلیدی و محوری بوده و می‌توان با ارائه آموزش با کیفیت با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، زمینه تولید داخلی و اشتغال پایدار را در سطح استان به ارمغان آورد.

دراهکی تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه مهم دولت ایجاد اشتغال پایدار است و برای رسیدن به این هدف مهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با همکاری شرکای آموزشی راهکاری مناسب است.

کد خبر: ۱۸٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha