۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
فرصت طلبی از جذاب ترین رازهای ثروتمندی میلیاردرها

فرصت طلبی از جذاب ترین رازهای ثروتمندی میلیاردرها

میلیاردرها، هر فرصتی که برایشان پیش می آید را غنیمت می شمارند و از آن استفاده می کنند. مهم نیست چه موانعی بر سر راه این فرصت ها باشد، آنها قهرمان پرش از موانع هستند.

فروش روغن سویا

بازار; گروه صنعت: یکی از صنایعی که فروش روغن سویا در آن بسیار زیاد است صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درزبندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگهای روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند. برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکتهای تولیدی است.

خرید پارچه یکبار مصرف

از پرمصرف ترین محصولات تولیدی در میان لوازم یکبار مصرف بهداشتی، خرید پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. تنوع رنگ در این پارچه زیاد است و قابلیت تولید در رنگ های مختلف دارد که دررنگرزی آن از دو سیستم جت و ترموزور استفاده می شود. رنگ های آبی، صورتی، سبز و یاسی از پر طرفدارترین رنگ های این نوع پارچه برای لباس کار های بیمارستانی هستند.

فرصت طلبی از جذاب ترین رازهای ثروتمندی میلیاردرها

ظروف یکبار مصرف

عوامل متعددی بر ظروف یکبار مصرف گیاهی درب دار تاثیر دارد که ما می‌ خواهیم به تک تک این عوامل بپردازیم پس با ما همراه شوید و ادامه مطالب را مطالعه کنید. این ظروف در بازار جایگاه ویژه ای دارند و با قیمت‌ های مختلفی به فروش می رسند اما در نظر داشته باشید که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از تمامی دسته ها ارزان تر بوده و قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

فرصت طلبی از جذاب ترین رازهای ثروتمندی میلیاردرها

کد خبر: ۱۸۵٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha