۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
شرایط تامین دارو مناسب نیست
نماینده مردم شهررضا در مجلس:

شرایط تامین دارو مناسب نیست

محمودی، نماینده مردم شهررضا در مجلس گفت: شرایط تامین دارو مناسب نیست و تا کی باید مردم تاوان ناکارآمدی مدیران وزارت بهداشت را بدهند.

به گزارش بازار، سمیه محمودی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن گرامیداشت شهدای امنیت، اظهار داشت: امیدواریم مسئولین به وعده های خود در حوزه معیشت عمل کند و پاسخ مردم صبور ایران که صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند به خوبی بدهند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس ادامه داد: پس از ۷ سال پیگیری موضوع منطقه ویژه اقتصادی شهررضا به ثمر نشست اما وزارت اقتصاد مصوبه آن را ابلاغ نمی کند و ما شرمنده نیروی کار منطقه و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم لذا به وزیر متذکر می شوم که هرچه سریع تر این موضوع را پیگیری کنند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر بهداشت، گفت: بیمارستان شهررضا و دهاقان با مشکل کمبود پزشک متخصص مواجه است و وضعیت تامین دارو نیز به هیچ وجه مناسب نیست و تا کی باید مردم تاوان ناکارآمدی مدیران شما را بدهند.

محمودی در پایان اظهار داشت: مشکلات ناشی از خشکسالی به عشایر لطمات وارد کرده است، همچنین توزیع آرد نیز باعث مشکل در روستاها و تغییر سبک زندگی روستائیان شده و لازم است برای آن تدبیری اندیشیده شود.

کد خبر: ۱۸۵٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha