۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
مشکلات زیرساختی و تأمین منابع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار رفع می‌شود
فرماندار گرمسار:

مشکلات زیرساختی و تأمین منابع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار رفع می‌شود

گرمسار- فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستعد جذب سرریز سرمایه‌گذاران صنعتی است، گفت: مشکلات زیرساختی و تأمین منابع برای جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه با تعامل، هماهنگی و همکاری رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید رجایی ظهر شنبه در دیدار با سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستعد جذب سرریز سرمایه‌گذاران صنعتی است، اظهار داشت: مشکلات زیرساختی و تأمین منابع برای جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه با تعامل، هماهنگی و همکاری رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، قسمتی از حاکمیت و دولت است، تصریح کرد: تعامل و هماهنگی دستگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی موجب توسعه پایدار شهرستان است.

گرمسار به قطب صنعتی تبدیل می‌شود

فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم انعقاد قراردادها در چارچوب قانون بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی از جمله نزدیکی به پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور، وجود کریدور ریلی و جاده‌ای بین‌المللی، نیروهای بومی تحصیل‌کرده است.

رجایی با بیان اینکه وجود این ظرفیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند گرمسار را به قطب صنعتی تبدیل کند، افزود: تأمین زیرساخت‌های اساسی از جمله انتقال آب، برق، گاز و سایر خدمات رفاهی و ارتباطی به منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت سرمایه گذار در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی این شهرستان در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال (جهش تولید) مجموعه فرمانداری شهرستان گرمسار آمادگی لازم برای رفع تمام مشکلات منطقه ویژه اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنعتی را دارد.

کد خبر: ۱۸٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha