۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
آموزش ساخت چرخنده سوم دبستان

آموزش ساخت چرخنده سوم دبستان

همان گونه که از ابتدای تحصیل دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی همانند چوب خط کلاس اول نیاز است، در سالیان بعد نیز به وسایل کمک آموزشی مفیدی که فرآیند علم آموزی آنان را تسهیل بخشد نیاز داریم.

به گزارش بازار، همان گونه که از ابتدای تحصیل دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی همانند چوب خط کلاس اول نیاز است، در سالیان بعد نیز به وسایل کمک آموزشی مفیدی که فرآیند علم آموزی آنان را تسهیل بخشد نیاز داریم.

یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز دانش آموزان در مقاطع دوم و سوم ابتدایی، صفحه چرخنده است. این وسیله کاربردی و مفید برای آموزش در اشکال مختلف طراحی شده و وارد بازار شده است.

با این حال ممکن است که قصد داشته باشید برای کودک دلبندتان صفحه چرخنده بسازید و ساخت این ابزار کاربردی را به کودک خود نیز بیاموزید. تفاوتی ندارد که قصد دارید این ابزار را بسازید یا آن را خریداری نمایید! در هر صورت کنار شما خواهیم بود.

صفحه چرخنده ریاضی چیست؟

چرخنده ریاضی به صفحه ای گفته می شود که دایره ای شکل بوده و دارای عقربه ای است که می توان توسط آن اعمال مختلف ریاضی را هر چه آسان تر به کودکان یاد داد. چرخنده ریاضی با اهداف آموزشی طراحی و تولید شده است.

این ابزار کاربردی در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دقیق ‌تر هدف اصلی از طراحی این صفحه آموزشی آن است که مفاهیم ریاضی برای دانش آموزان از پایه تقویت شده و معلمان و والدین بتوانند با استفاده از این وسیله دروس ریاضی را برای دانش آموزان قابل فهم نمایند.

اهمیت چرخنده سوم دبستان

صفحه چرخنده که آن را با نام چرخنده ریاضی نیز می شناسیم یک ابزار کاربردی و مفید است که به عنوان یک تکنیک قدرتمند برای آموزش دروس پایه و اولیه ریاضی توسط معلمان مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید صفحه چرخنده آماده که مطابق با استانداردهای روز جهانی و کتب درسی طراحی شده است، می توانید به فروشگاه اینترنتی ریاضی بازی آریو مراجعه نموده و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آموزش ساخت چرخنده

اگر قصد دارید که چرخنده سوم دبستان را خود طراحی نموده و آن را بسازید، باید بدانید که برای این کار سه راهکار وجود دارد. از هر کدام از این روش ها که استفاده کنید، نهایتا نتیجه یکسان بوده و می توانید از آن ها به منظور آموزش ریاضی استفاده نمایید. در ادامه روش های ساخت صفحه چرخنده را توضیح می دهیم.


روش اول ساخت چرخنده سوم دبستان

برای ساختن چرخنده سوم دبستان توسط روش اول به یک جا سی دی، چند عدد سی دی، مقوای رنگی در چند رنگ دلخواه، چسب، میخ یا خلال دندان نیاز دارید. نخست روی هر کدام از سی دی ها را با مقواهای رنگی دلخواه بپوشانید.

لازم به ذکر است که این مقواها و ابعاد آن ها را مطابق با کتب درسی فرزند خود تنظیم نمایید. میزان احتمال با سطح کاغذ رنگی روی سی دی مشخص می شود. سپس به کمک یک مقوای رنگی یک عقربه ساخته و آن را در رأس جا سی دی قرار دهید.

اگر می خواهید که از میخ یا خلال دندان به جای عقربه استفاده کنید، می توانید آن را در رأس جا سی دی قرار دهید. انتخاب عقربه، خلال دندان یا میخ کاملا دل بخواه است. در هر صورت چرخنده ساخته می شود.

روش دوم ساخت چرخنده

برای ساخت این چرخنده به کارتن با ضخامت کافی، مقوای رنگی، چسب و کاتر نیاز دارید. بدین منظور یک دایره با ابعاد مناسب را با کاتر برش دهید. سطح کارتن را با مقوای رنگی به طور کامل بپوشانید.

دقت نمایید که برای پوشش دهی سطح کارتن با مقوا طبق اصول کتب درسی پیش بروید. سپس یک عقربه توسط مقوای رنگی ساخته و آن را در مرکز چرخنده قرار دهید. برای احتمال های مختلف می توانید چندین صفحه چرخنده بسازید.

روش سوم ساخت چرخنده

برای ساخت چرخنده سوم دبستان با استفاده از این روش به یک گیره کاغذی، یک خودکار یا مداد و یک کپی چاپ شده از Spinner Template for Step ۱.۸ نیاز دارید. برای ساخت این چرخنده عبارت فوق را در گوگل جستجو نمایید.

از نتیجه حاصل یک کپی رنگی بگیرید. سپس بازوی بلند گیره را به آرامی و با دقت باز کنید. نوک مداد را در گیره از طریق حلقه روی مرکز چرخنده هایی که کپی گرفته اید قرار دهید. صفحه چرخنده شما حاضر است!

خرید چرخنده سوم دبستان

اجر قصد دارید که کوئیزنر، ساعت آموزشی، چوب خط، صفحه چرخنده و سایر لوازم آموزشی را به صورت آماده خریداری نمایید، باید بدانید که برای این امر راه های فراوانی وجود دارد. یکی از روش های خرید این وسایل آموزشی خرید اینترنتی است.

این روش خرید با مزایای بی شماری که دارد به رایج ترین و محبوب ترین روش خرید تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی ریاضی بازی آریو برترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده وسایل آموزشی اعم از ساعت آموزشی آریو، کوئیزنر و... است.

تفاوتی ندارد که در کجای ایران ساکن هستید در هر صورت پس از ثبت سفارش، درخواست شما توسط کارشناسان این مجموعه مورد پیگیری قرار گرفته و در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

قیمت وسایل آموزشی ریاضی

اگر می خواهید که وسایل آموزشی ریاضی فرزند دلبند خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید می توانید به وب سایت ریاضی بازی آریو اعتماد کنید. برای اطلاع از قیمت وسایل آموزشی ریاضی کافی است به این وب سایت مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت وسایل آموزشی ریاضی و خرید آن ها، «ریاضی بازی آریو» را در گوگل جستجو نموده و روی نخست این لینک کلیک نمایید. سپس می توانید از میان طیف گسترده محصولات این وب سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

سخن پایانی

نقش وسایل آموزشی مختلف در یادگیری را نمی‌ توان انکار نمود. یکی از برترین محصولات تولید شده که به منظور یادگیری راحت تر ریاضی طراحی و ارائه شده است چرخنده سوم دبستان است. اگر از جمله آن افرادی هستید که کیفیت محصولات مختلف و قیمت آن ها برای شما بسیار حائز اهمیت است پیشنهاد می کنیم که خرید محصولات آموزشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خود را به وب سایت ریاضی بازی آریو بسپارید. این وب سایت با ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا در صورت عدم رضایت در خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز آماده است.

کد خبر: ۱۸۵٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha