۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
۱۴ هزار میلیارد تومان در پروژه های زیربنایی و تولیدی  زنجان سرمایه گذاری می شود
رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

۱۴ هزار میلیارد تومان در پروژه های زیربنایی و تولیدی  زنجان سرمایه گذاری می شود

زنجان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان در پروژه های زیربنایی و تولیدی  استان زنجان سرمایه گذاری می شود.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان در پروژه های زیربنایی و تولیدی  استان زنجان سرمایه گذاری می شود، گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته برای نقشه راه استان ۶۵ پروژه تعریف شده است. 

وی اظهار کرد: برای ۲۸ پروژه تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی استان  سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و مجموع سرمایه گذاری های پیش بینی شده نزدیک به ۵۰ درصد آن آورده بخش خصوصی است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، با بیان اینکه در تدوین نقشه راه استان با اسناد بالادستی آمایش سرزمین منطبق  شده است، تصریح کرد: توجه ویژه به ایجاد سرمایه گذاری های جدید بخش خصوصی، اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا و حمایت از کارآفرینی های دانش بنیان از مهمترین اولویت های استان است.

میرزایی تاکید کرد: پروژه های زیر بنایی استان در سال جهش تولید توسعه زیر ساخت های گردشگری و ریلی، تجهیز اراضی به سامانه های نوین آبیاری و توجه به تولید مسکن اقشار کم درآمد است. 

وی به وضعیت صنعت سرب و روی استان زنجان اشاره کرد و افزود: برای کاهش آسیب های زیست محیطی در شهرک صنعتی روی و استفاده از منابع معدنی معطل شده شهرک به میزان هشت میلیون تن پسماند، از آرزوی های دیرین زنجانی ها تحقق می یابد و پسماند سرب و روی زنجان مدیریت شده و بخشی به چرخه تولید مجدد باز خواهد گشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  زنجان، گفت: در سال ۹۸ درآمد مصوب استان ۱۰۰ درصد انجام شد و علاوه بر آن ۴۱ درصد مازاد به میزان ۴۹۵ میلیارد تومان تحقق یافته است که جزو استان های برتر در کسب درآمد بوده است. 

کد خبر: ۱۸٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha