۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کارخانه های تولیدی مازندران با کمبود نیروی ماهر و متخصص روبرو هستند
در گفتگو با بازار؛

کارخانه های تولیدی مازندران با کمبود نیروی ماهر و متخصص روبرو هستند

ساری- شمس آبادی، کارآفرین مازندران و فعال در زمینه کلاف های فولادی تامین نیروی انسانی متخصص و ماهر را دغدغه تولیدکنندگان و کارخانه های استان بیان کرد.

محمد شمش آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که بخشی زیادی از کالاهای مورد نیاز کارخانه و قطعات فولادی را از دیگر استان ها و تهران تهیه می کنیم، گفت: کارگاه تولیدی برای تامین قطعات مورد نظر وجود ندارد و فروشگاه های موجود توان رقابت ندارند.

وی با اظهار این که تمایل داریم کالاهای مورد نیاز را از استان کنیم، همکاری تامین کنندگان قطعات را از دیگر مسائل برشمرد و گفت: متاسفانه دیگر استعلام قیمت ها به واحد بازرگانی داده می شود.

این تولیدکننده نیروی انسانی را از دیگر مشکلات فراروی واحدهای صنعتی ذکر کرد و گفت: نیروهای غیرمتخصص مشکل نداریم ولی در تامین نیروی متخصص و حرفه ای به مشکل برخوردیم زیرا آوردن نیروی ماهر از دیگر استان ها به مازندران دردسرهای خاص خودش را دارد.

وی با اظهار این که نیروهای متخصص استان به سمت دیگر استان ها مهاجرت می کنند، از مسئولان خواست تا در این بخش برنامه ریزی کنند.

شمس آبادی تولید ورق های پروفیل را از جمله طرح های توسعه بیان کرد و گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه خریداری شد و پیگیری وارد کردن ماشین آلات مورد نیاز هستیم.

وی بیشترین کاربرد پروفیل های تولیدی را در صنایع سقف، درب و پنجره ذکر کرد.

کد خبر: ۱۸۴٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha