۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
ساخت ۲۴ خانه عالم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان خبر داد:

ساخت ۲۴ خانه عالم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان از معرفی ۲۴ محل برای ساخت خانه عالم به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همدان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال گذشته و برابر هماهنگی انجام شده با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین اعتبار و کمک هزینه احداث، تعمیر، تجهیز ۱۵۶ خانه عالم از سوی این مجموعه صورت گرفت و تحویل سازمان تبلیغات اسلامی شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: رسیدگی به امور فرهنگی همواره از اولویتهای مهم نظام جمهوری اسلامی بوده و بدون شک انجام این امور بدون ساخت و تامین اماکن و زیرساخت های فرهنگی - مذهبی میسر نخواهد بود.

چهاردولی اضافه کرد: امسال نیز طبق لیست ارائه شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ۲۴ محل برای ساخت خانه عالم به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معرفی شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون لیستی مبنی بر نیاز به ساخت ۲۴ خانه عالم در استان همدان ارائه شده است اما در نشستی با امام جمعه همدان، شمار خانه های عالم مورد نیاز استان بیش از تعداد اعلام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی بیان شده است، به اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زراعت گندم، جو، کلزا، گیاهان دارویی، علوفه، نخود و عدس محصولات زیر پوشش طرح تولید در دیم‌زارها است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اینکه طرح جهش تولید از سال ۱۳۹۹ در سطح کشور آغاز شده است، افزود: در طرح جهش تولید، یارانه بیمه محصولات کشاورزی و بذر و کود از سوی بنیاد برکت پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha