۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
۱۰۰ درصد متقاضیان روستایی نهضت ملی مسکن در گلستان وام دریافت کردند
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۱۰۰ درصد متقاضیان روستایی نهضت ملی مسکن در گلستان وام دریافت کردند

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در سال نخست اجرای نهضت ملی مسکن ساخت هفت هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان پیش بینی شده که متقاضیان این خانه ها تسهیلات بانکی خود را دریافت کردند.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: سهمیه و تعهد امسال گلستان برای نهضت ملی مسکن در روستا، ساخت هفت هزار خانه بود که با صدور پروانه و ارسال به بانک، همه آن ها وام مسکن دریافت کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: عملیات اجرایی و فرآیند ساخت همه هفت هزار واحد مسکونی آغاز و هر یک به فراخور زمان دریافت وام و آورده متقاضیان پیشرفت داشته و در مراحل مختلف تکمیل قرار دارند.

وی ادامه داد: ساخت هفت هزار واحد مسکونی در سال نخست با نظارت ۲۴۰ مهندس و ۱۱۰ طراح مطابق ذائقه متقاضیان ساخته خواهد شد و تلاش بر آن است تا دهه فجر امسال تعدادی از این خانه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

حسینی ادامه داد: تعهد گلستان در سال دوم اجرای این طرح هم، ساخت هفت هزار خانه روستایی است که در حال حاضر چهار هزار متقاضی برای تشکیل پرونده اعلام آمادگی کردند و با توجه به روند فعلی، در زمانی کوتاه پرونده ساخت هفت هزار خانه تشکیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۴٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha