۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
ثبت ۷۶۸ واحد صنعتی و معدنی بوشهر در سامانه جامع تجارت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ثبت ۷۶۸ واحد صنعتی و معدنی بوشهر در سامانه جامع تجارت

بوشهر- محمدزاده معاون اداره کل صمت استان بوشهر از ثبت ۷۶۸ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر در سامانه جامع تجارت خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم ساماندهی واحدهای تجاری و تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه تولید و صنعت، موجبات رونق فضای کسب و کار شده و نهایتا به اشتغال پایدار منجر می‌شود.

وی افزود: اداره کل صمت در حوزه ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن اصناف مختلف و واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی استان از تمام توان خود بهره گرفته است.

معاون اداره کل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی شناسنامه‌دار در استان فعال هستند و نظارت دقیقی توسط کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت در شهرستان‌های ده‌گانه انجام می‌دهیم.

محمدزاده از ثبت ۷۶۸ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: بیش از ۵۱۰ واحد صنعتی و ۲۵۸ واحد معدنی دارای پروانه بهره‌برداری هستند و در سامانه جامع تجارت نیز بزودی ثبت می‌شوند.

وی اضافه کرد: ثبت در این سامانه بسیار مهم است و ورودی و خروجی انبارها و سایر فعالیت‌های صنعتی و معدنی و اقتصادی را نظام‌مند می‌کند.

محمدزاده یادآور شد: یکپارچه سازی مبادلات تجاری و بازرگانی و کاهش تخلفات صنفی و جلوگیری از قاچاق سازمان‌یافته از ویژگی‌های مهم سامانه جامع تجارت است.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha