۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
۶۰۰ کیلومتر از راه های روستایی شرق مازندران خاکی است
در گفتگو با بازار؛

۶۰۰ کیلومتر از راه های روستایی شرق مازندران خاکی است

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان این که ۱۲۰ روستای شرق استان راه مناسبی ندارند، گفت: ۶۰۰ کیلومتر از راه ها خاکی است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار از وضعیت نامناسب راه های روستایی شرق استان مازندران انتقاد کرد و گفت: وضعیت راه ۱۲۰ روستای شرق استان نامناسب است و بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های منطقه خاکی است.

وی مشکلات تامین آب شرب کشاورزی را از دیگر مسائل فراروی ذکر کرد و گفت: انتظار داریم برای اتمام سد گلورد و نصب پل روی آن تلاش بیشتری صورت گیرد و تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل پروژه اقدام می شود.

وی همچنین با اظهار این که وضعیت دامداری، کشاورزی و باغداری در شرق استان خوب نیست، گفت: دامداران صنعتی و خرد رسوتایی و پرورش دهندگان، طیور، ماکیان و آبزیان برای تامین نهاده با مشکلات جدی روبرو هستند و توقع این است که مشکلات این قشر رسیدگی و رفع شود.

شریعتی خواستار تشکیل ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی در استان شد و گفت: اگر اراده لازمی برای مردمی کردن اقتصاد و دانش بنیان کردن آن وجود داشته باشد، زمینه اشتغال جوانان و بسیاری از مشکلات رفع می شود.

این نماینده مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی را از جمل وعده های برزمین مانده دولت ذکر کرد خواستار تحقق این مطالبه مردمی شد.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha