۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر جدید سهند برگزار می‌شود
با رونمایی از ۳۰ بسته به ارزش ۵۸ هزار میلیارد ریال؛

اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر جدید سهند برگزار می‌شود

تبریز- سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند از برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر جدید سهند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، غلامرضا اقبالی در این باره گفت: شهر جدید سهند به‌عنوان یکی از اولین شهرهای جدید کشور با قدمتی نزدیک به سه دهه و با جمعیتی در حدود ۲۰۰ هزار نفر، اکنون به یکی از شهرهای مهم و تأثیرگذار شمالغرب کشور بدل شده و روز به روز شاهد تحول و آبادانی است.

او ادامه داد: اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر جدید سهند که برای اولین بار در بین شهرهای جدید کشور در آبان ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، علاوه بر جذب مقالات تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری، با ارائه ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۸ هزار میلیارد ریال، محیطی کاملاً شفاف برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌نماید.

اقبالی تاکید کرد: معرفی فرصت‌ها و بسترهای بالقوه شهر جدید سهند برای سرمایه‌گذاری و همچنین تبیین سیاست کلان دولت در حوزه نهضت شهرک‌سازی که یکی از سیاست‌های راهبردی دولت برای جذب سرمایه‌گذار در بخش مسکن به شمار می‌آید دو هدف و محور اصلی این همایش به شمار می‌آید.

به گفته سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند، تبدیل سهند به قطب تحرک پولی، مدیریت جریان سرمایه و ایجاد گفتمان برای بیان درد مشترک در حوزه سرمایه‌گذاری، افق دید این شرکت در برگزاری این همایش است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: این همایش چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه ۱۲ آبان ماه به ترتیب در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند و هتل گسترش تبریز برگزار خواهد شد که سخنرانی مهمانان ویژه، سخنرانی‌های علمی، معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری، تجلیل از مقالات برگزیده، انعقاد تفاهم نامه سرمایه‎گذاری و… از جمله برنامه‌های این همایش است.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha