۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
بازار مازندران در تسخیر فروشگاه‌های زنجیره ای است
در گفتگو با بازار؛

بازار مازندران در تسخیر فروشگاه‌های زنجیره ای است

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به این که بازار استان در تسخیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار دارد، گفت: این فروشگاه‌ها هیچ عایدی برای استان ندارند.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تصویب قانون مالیات خانه های خالی اظهار داشت: طبق قانون باید از خانه های خالی مازاد مالیات دریافت شود و دستگاه های اجرایی باید از این قانون برای ارتقای درآمدهای عمومی استان استفاده کنند.

وی خواستار ورود سازمان بازرسی برای اجرای قانون مالیات خانه های لوکس و خالی شد و گفت:باید از این ظرفیت قانونی برای ارتقای درآمد استان بهره گیری کرد.

وی با بیان این که مشکل فروشگاه های زنجیره ای در استان رفع نشده است، افزود: فروشگاه های زنجیره ای بازار استان و تمام اتحادیه ها را تسخیر کرده درحالی که دفتر مرکزی این فروشگاه در تهران است.

بابایی کارنامی یادآور شد: همچنین فروشگاه های زنجیره ای هیچ درآمد و عوایدی برای بازار استان ندارد و وزارت صمت باید در این زمینه ورود پیدا کند زیرا در این فروشگاه ها فقط باید کالاهای اساسی ارایه شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: لزوم ندارد فروش لب تاب و کامپیوتر در فروشگاه های زنجیره ای صورت گیرد و باید جلوی آن را گرفت و باید از اصناف دفاع کنیم.

کد خبر: ۱۸۴٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha