۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
 ۱۱ نقطه حادثه خیز در زنجان ایمن سازی می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

۱۱ نقطه حادثه خیز در زنجان ایمن سازی می شود

زنجان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: طی سال جاری ۱۱ نقطه حادثه خیز در قالب طرح دو ساله با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان نیاز به احداث تقاطع غیر هم‌سطح و ابنیه و تعریض محور دارد. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو  با خبرنگار بازار به ایمن سازی جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته ۶۹ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان ایمن سازی شده است.

وی از شناسایی ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۷ نقطه حادثه خیز و ۷۳ نقطه پر تصادف است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه نصب روشنایی، علایم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راهها  از جمله  اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده های زنجان است، گفت: طی سال جاری ۱۱ نقطه در قالب طرح دو ساله با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز به احداث تقاطع غیر هم‌سطح و ابنیه و تعریض محور دارد. 

علی اکبری بر تخصیص اعتبار زیاد  برای ایمن سازی جاده های استان اشاره کرد و گفت: در زمینه تأمین اعتبار مشکل داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ درصد از تصادفات در آزادراه زنجان به قزوین رخ می دهد، تأکید کرد: اجرای این طرح در کاهش تصادفات بسیار مؤثر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، تصریح کرد: توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان زنجان می‌شود.

کد خبر: ۱۸٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha