۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
اجرای پروژه‌های عمرانی در بیش از ۸۰۰ روستای استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای پروژه‌های عمرانی در بیش از ۸۰۰ روستای استان بوشهر

بوشهر- رستمیان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی در بیش از ۸۰۰ روستای استان بوشهر خبر داد.

محمدهادی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر با شتاب و شیب مناسبی در حال انجام است و در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های متنوعی طراحی و عملیاتی شده است.

وی افزود: کیفیت بخشی پروژه های اجرایی و تسریع در تکمیل طرح‌ها دو اولویت اساسی در حوزه عمرانی است که دفتر فنی استانداری و دفاتر شهری و روستایی با نظارت دقیقی پیگیر هستند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در روستاهای استان بوشهر در سال جاری، آسفالت کوچه‌ها و معابر و طرح هادی به خوبی اجرایی شده و رضایت‌مندی مردمی را در پی داشته است.

رستمیان از اجرای پروژه‌های عمرانی در ۸۰۰ روستای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در بیش از ۴۰۰ روستا شاهد اجرای طرح هادی و در مابقی روستاها نیز طرح‌های عام‌المنفعه عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: از مهرماه سال گذشته تا مهر امسال، حدود ۱.۶ میلیون متر مربع آسفالت معابر در روستاهای استان انجام شده و حدود ۹۷۰ میلبارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای بهبود وضعیت روشنایی در روستاها و آسفالت معابر و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی و امکانات تفریحی، اقدامات موثری انجام شده و این روند تداوم دارد.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha