۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
۷۸۹ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۷۸۹ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: ۷۸۹ میلیارد تومان برای حمایت بنگاه‌های اقتصادی و جهت تامین مالی طرح‌های راکد، نیمه فعال پرداخت شد.

به گزارش بازار و به نقل از دارایی استان زنجان، محمدرضا نادری،گفت: ۷۸۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای حمایت بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد زمینه‌های لازم جهت تامین مالی طرح‌های راکد، نیمه فعال و طرح‌های نیازمند سرمایه در گردش در این استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بررسی هزارو ۹۴۶ طرح در کمیته استانی برای دریافت این تسهیلات بررسی و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شده است،ابراز کرد: تا زمان حاضر پرداختی به یک‌هزارو ۲۹ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و مشاغل خرد و خانگی در سطح شهرستان‌های استان موفق به دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ شده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: نسبت پرداختی اعتبارات تبصره ۱۸ در استان به میزان ۱۱۰ درصد است که بیش از ۹ درصد از سهمیه استانی نیز بیشتر است.

نادری به عملکرد شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: بانک صنعت و معدن مبلغ بیش از ۹۷ میلیارد تومان، بانک کشاورزی بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان، بانک مسکن نزدیک ۴۰ میلیارد تومان، بانک توسعه تعاون ۷۰ میلیارد تومان، بانک ملی ۱۷ میلیارد تومان، بانک ملت بیش از ۱۷۸ میلیارد تومان، صندوق کارآفرینی امید بیش از ۸۲ میلیارد تومان، بانک تجارت ۴۰ میلیارد تومان و بانک گردشگری ۴۰۰ میلیون تومان در این بخش در استان وام پرداخت کردند.

کد خبر: ۱۸۴٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha