۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
نماد طارم و فجر در بورس سبز شد
در گفتگو با بازار؛

نماد طارم و فجر در بورس سبز شد

آمل- یزدان پناه، مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اشاره به روشن و سبز شدن نماد برنج پرمحصول فجر در بورس کشاورزی گفت: دو رقم طارم و فجر از طریق بورس عرضه می شود.

اسماعیل یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افتتاح دومین سال معاملات برنج در تالار کالای کشاورزی ایران اظهار داشت: سال قبل برنج طارم وارد بورس شده بود و امسال علاوه بر آن برای حمایت از برنج های پرمحصول، نماد برنج فجر وارد بورس کالای کشاورزی شد.

وی با اظهار این که کشاورزان می توانند برنج طارم و فجر را از طریق بورس کالای کشاورزی در سراسر ایران به فروش برسانند، گفت: مرکز تجارت برنج ایران به عنوان انبار معتمد بورس کالای کشاورزی است موفق شد برنج را وارد بورس کند و کشاورزان می توانند برنج را به این مرکز ارائه دهند.

وی از کشاورزان خواست تا دغدغه ای برای فروش محصول نداشته باشند، افزود: در بورس کالای کشاورزی، کشاورزان می توانند محصول را به صورت کلی و یا جزئی به فروش می رسانند و با توجه به حذف واسطه ها، مصرف کنندگان می توانند به صورت مستقیم و با قیمت شفاف برنج مورد نیاز را خریداری کنند.

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس نیز با اظهار این که عرضه کالاهای مختلف نظیر فولاد، سیمان در بورس موفقیت آمیز بود، افزود: طی یکسال گذشته این روش توانسته منجر به تعادل قیمت در بازار شود و تولیدکننده و مصرف کننده از آن رضایت داشته است.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha