۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
امضای تفاهمنامه همکاری ۱۰۰ میلیون دلاری بوسان کره جنوبی و بنیاد «ایاس»
تازه های وب ۳؛

امضای تفاهمنامه همکاری ۱۰۰ میلیون دلاری بوسان کره جنوبی و بنیاد «ایاس»

بنیاد شبکه ایاس (EOS) از امضای توافقنامه همکاری با شهرداری بوسان کره جنوبی برای راه اندازی بلاک چین پرداخت و سرمایه گذاری مربوط به این شهرداری خبر داد.

به گزارش بازار، بنیاد شبکه ایاس که مالک توکن محبوب و قدیمی به همین نام (EOS) به حساب می آید، از امضای توافقنامه همکاری با شهرداری بوسان کره جنوبی برای راه اندازی بلاک چین پرداخت و سرمایه گذاری مربوط به این شهرداری خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایاس قرار است با راه اندازی بلاک چین اختصاصی برای شهرداری بوسان در قالب پروژه ای ۱۰۰ میلیون دلاری بر بستر وب ۳، نسبت به انتقال سپرده های پس انداز کارکنان شهرداری به این بلاکچین که رقمی بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار خواهد بود، اقدام نماید.

«ایووس لا رز»، مدیرعامل بنیاد ایاس در این خصوص گفت: ما متعهد به همکاری با شهر بوسان و شرکای خود برای سرمایه گذاری در زمینه تحولات ملموس مرتبط با بلاک چین هستیم که به نفع شهر و ذینفعان آن خواهد بود. این تفاهم نامه یک گام بزرگ رو به جلو در ماموریت ما برای ترویج استفاده از فناوری بلاک چین EOS است.

گفتنی است شهر بوسان در کره جنوبی از جمله مراکز مهم و پر رونق در زمینه توسعه فناوری بلاکچین و وب ۳ به حساب می آید. در حال حاضر بیش از ۴۶۵ شرکت فعال در زمینه این فناوری در بوسان مشغول به فعالیت هستند که این شهر را به یکی از نقاط مهم آسیا در زمینه توسعه وب ۳ تبدیل کرده است.

همچنین امضای تفاهمنامه همکاری میان شهرداری بوسان با ایاس می تواند منجر به افزایش اعتبار برای این توکن و در نتیجه، افزایش قیمت آن در بازار شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha