۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کرمان آماده حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی است
استاندار کرمان:

کرمان آماده حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی است

کرمان- استاندار کرمان با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاری در استان حتماً حمایت خواهیم کرد، گفت: سرمایه‌گذاری خارجی یک ظرفیت است و حامی ایجاد منابع مالی خارجی در استان هستیم.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: با شناخت ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری روی آنها می‌توان به چرخه اقتصاد کشور کمک کرد، لذا از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه آماده هستیم که این ظرفیت‌ها را به سرمایه‌گذاران واگذار کنیم و از سرمایه‌گذاری در استان، حتماً حمایت خواهیم کرد، گفت: سرمایه‌گذاری خارجی نیز یک ظرفیت است و حامی ایجاد منابع مالی خارجی در استان هستیم.

استاندار کرمان، سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را در قالب طرح اقدام ملی مسکن، ظرفیت بزرگی برای استان دانست و اظهار داشت: می‌توان فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در استان احصاء شده را با همکاری بین دستگاه‌های مختلف با سرمایه‌گذاران به انجام رساند.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه زمینه کشت و صنعت در استان کرمان وجود دارد و متاسفانه از ظرفیت‌های موجود بهره‌وری لازم نمی‌شود، اظهار داشت: امکان سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود.

در این جلسه ظرفیت‌های مهم استان در حوزه های مختلف کشاورزی، ساخت هتل، بیمارستان، احداث راه‌ آهن و معادن، برای جذب سرمایه گذار خارجی از سوی مدیران اجرایی استان معرفی شد.

کد خبر: ۱۸۳٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha