۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
اعتبار مشتریان تلفن ثابت در کردستان ۳۰ درصد افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

اعتبار مشتریان تلفن ثابت در کردستان ۳۰ درصد افزایش یافت

سنندج – حکمت، مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به تغییرات تعرفه تلفن ثابت، سقف اعتبارمشتریان۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به تغییرات تعرفه تلفن ثابت در شرکت مخابرات ایران براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، افزود: امکان عدم قطع ارتباط تلفن ثابت مشتریان تا قبل از مهلت پرداخت از جمله مزایای اجرای طرح افزایش سقف اعتبار برای مشتریان است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مشتریان تلفن ثابت دارای ودیعه هستند، اظهار داشت: برای مشتریان ودیعه دار معادل ۸۰ درصد، در مرکز استان ۱۵هزارتومان و برای سایر شهرها۱۰هزارتومان به سقف اعتبار اضافه شده است.

وی علام کرد: تعرفه مشتریان بدون ودیعه نیزهمچون گذشته محاسبه می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه برای مشتریان خوش حسابی که نسبت به پرداخت قبض تلفن ثابت خود به موقع اقدام می کنند طرح های دیگری نیز منظور شده است، گفت: برای مشتریان پرمصرف و خوش حساب این اعتبار، افزایش می یابد .

حکمت ضمن تشریح این مهم که پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت می تواند در ارتقا کیفیت خدمات دهی به مشتریان، توسعه زیرساخت های ارتباطی و به روز نمودن تجهیزات مخابراتی در راستای ارائه خدمات بهینه نقش موثری داشته باشد، خواستار تداومِ تعامل و همراهی مشتریان با مخابرات منطقه شد.

وی اضافه کرد: برای هر دو دسته ازمشتریان با ودیعه وبی ودیعه تلفن ثابت، هزینه اینترنت نیز بر روی صورتحساب آنها محاسبه خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد و درصد تحقق شاخص های تلفن ثابت در استان کردستان، بیان کرد: با اجرای پروژه های فنی در خصوص توسعه و نگهداری زیرساخت های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به مشتریان، دارای جایگاه مطلوبی در سطح کشور هستیم.

حکمت با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۰۰ هزار و ۶۱۰ شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد، یادآور شد: از این رقم حدود چهار هزار و۲۰۰ پورت تلفن ثابت درسال جاری بر اساس نقاط دارای اولویت، با هدف واگذاری و پاسخگویی به نیاز متقاضیان تلفن ثابت درسطح استان جایگزین و ظرفیت سازی شده است.

کد خبر: ۱۸۳٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha