۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
ورود سامانه بارشی جدید از امروز/ دمای تهران به ۲۹ درجه می‌رسد
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

ورود سامانه بارشی جدید از امروز/ دمای تهران به ۲۹ درجه می‌رسد

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز، بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب آغاز می‌شود و به‌تدریج جنوب‌غرب کشور را نیز در بر می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین نقشه‌های هواشناسی پرداخت و گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز، بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب آغاز می‌شود و به‌تدریج جنوب‌غرب کشور را نیز در بر می‌گیرد.

او افزود: روز یکشنبه این سامانه در شمال‌غرب تقویت‌شده و دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل شمالی و بخش‌هایی از شمال‌شرق کشور را در بر می‌گیرد و در این مناطق، شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شمال‌غرب، سواحل شمالی و شمال‌شرق بارندگی خواهیم داشت، عنوان کرد: از اواخر وقت امروز و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

او پیش‌بینی کرد: وزش بادهای شدید در نوار غربی کشور در برخی ساعت‌های امروز به وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا منجر خواهد شد و این شرایط فردا نیز در غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور رخ دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است، افزود: این شرایط در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود و بیشینه دمای هوای تهران نیز امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: فردا در بعضی ساعت‌ها آسمان تهران، میزبان رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

کد خبر: ۱۸٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha