۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
درنظرگرفتن ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان بهار
در سفر رئیس جمهور به همدان انجام شد؛

درنظرگرفتن ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان بهار

همدان - استاندار همدان گفت: ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر رئیس جمهور به استان همدان برای شهرستان بهار در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار؛علیرضا قاسمی‌فرزاد در جریان سفر به شهرستان بهار با بیان اینکه از اهداف سفر به شهرستان بهار، تبیین مصوبات و اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان همدان است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با سفر به شهرستان‌های دهگانه، با همراهی نمایندگان شهرستان‌ها در مجلس، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی، مصوبات سفر رئیس جمهور به استان با ریز جزئیات و پروژه‌ها مرور و تبیین می‌شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات چهار وزارتخانه که قابل توجه نیز بودند، اخیرا ابلاغ شده است، گفت: تبیین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باعث می‌شود تا دستگاه‌های استانی بر پروژه‌ها و طرح‌های تصویب شده اشراف پیدا کنند و فرمانداران هم در جریان جزئیات و ابهامات آن‌ها قرار گیرند.

وی افزود: از نکات کلیدی در مصوبات سفر این است که سرفصل برخی اعتبارات بین سازمان برنامه بودجه کشور و دستگاه مربوطه تقسیم شده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: علاوه بر پیگیری‌هایی که ما در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان انجام خواهیم داد، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پیگیری‌های لازم از مجموعه خود برای جذب اعتبار مرتبط را داشته باشند.

وی افزود: یکی‌ از حسن‌های تبیین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌ها، این است که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، مردم در جریان ریزپروژه‌ها و طرح‌های مصوب قرار خواهند گرفت.

استاندار همدان اظهار کرد: با توجه به مردمی بودن دولت سیزدهم، اصحاب‌رسانه نیز می‌توانند مصوبات و اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان را از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران مربوطه مطالبه کنند.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به استان، ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان بهار در نظر گرفته شده است.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که در سطح کشور توسط مسئولان و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، صورت می‌گیرد اعتبارات در نظر گرفته شده به زودی محقق خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۳٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha