۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
آمادگی برای آزمون آیلتس با پلتفرم رزرو آنلاین کلاس همیارزبان

آمادگی برای آزمون آیلتس با پلتفرم رزرو آنلاین کلاس همیارزبان

زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی جهان انتخاب شده و افرادی که در کشورهای مختلف ساکن هستند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

به گزارش بازار، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی جهان انتخاب شده و افرادی که در کشورهای مختلف ساکن هستند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار می‌کنند. کسانی که به سراغ یادگیری زبان انگلیسی می‌آیند اهداف مختلفی دارند. یکی از این اهداف شرکت کردن در آزمون بین المللی آیلتس با هدف مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان است.

دلیل برگزاری آزمون آیلتس این است که افرادی که یادگیری زبان انگلیسی را شروع می‌کنند در سطوح مختلفی قرار دارند؛ و اغلب این افراد ممکن است در برقراری ارتباط روزمره به زبان انگلیسی دچار مشکل شوند. به همین دلیل آزمون آیلتس به صورت استاندارد طراحی شده تا مهارت‌های چهارگانه (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) افرادی که قصد مهاجرت، کار و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان را دارند مورد سنجش قرار بگیرند.

در واقع داوطلبانی که قصد دارند در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کنند تنها با شرکت در این آزمون بین المللی است که می‌تواند سطح تسلط خودشان را به زبان انگلیسی نشان دهند؛ و در بریتانیا، انگلیس، کانادا و... مشغول کار یا تحصیل شوند.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های استاندارد بین المللی برای سنجش مهارت داوطلبان به زبان انگلیسی است. این آزمون در دو بخش طراحی شده و متقاضیان باید به سوالات کتبی و شفاهی آیلتس در بازه‌های زمانی تعیین شده پاسخ دهند.

برای برگزاری آیلتس حوزه‌های امتحانی مختلفی در نظر گرفته می‌شود؛ تا متقاضیان بتوانند در هر شهری به راحتی در این آزمون بین المللی شرکت کنند. همچنین آیلتس در طول یک سال چندین بار برگزار می‌شود؛ و داوطلبان می‌توانند بهترین زمان‌بندی را برای شرکت در این امتحان و کسب نمره مناسب در آیلتس داشته باشند.

برای پاسخ‌دهی به سوالات آیلتس باید ابتدا در سایت‌های معتبر اعلام شده برای برگزاری این آزمون ثبت‌نام کنید، سپس حوزه مد نظرتان را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید. در روز و ساعت اعلام شده می‌توانید در آزمون آیلتس شرکت کنید و به سوالات مطرح شده پاسخ‌ دهید.

انواع آزمون آیلتس

با توجه به اینکه متقاضیان آیلتس با اهداف مختلفی در این امتحان بین المللی شرکت می‌کنند، امتحان آیلتس در دو نوع آزمون آیلتس جنرال و آزمون آیلتس آکادمیک برگزار می‌شود. 

اگر قصد ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و کالج‌های خارج از کشور را دارید، باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید؛ اما در صورتی که صرفاً برای نشان دادن میزان مهارتتان در زبان انگلیسی نیاز به مدرک آیلتس دارید، آزمون آیلتس جنرال گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

سوالات آزمون آیلتس

سوالات آزمون آیلتس در چهار بخش طراحی می‌شوند و هر کدام از این سؤالات برای سنجش یکی از مهارت‌های داوطلبان در زبان انگلیسی است. بخش اول سوالات مربوط به ریدینگ انگلیسی است. در این قسمت داوطلبان باید متن‌های انگلیسی ارائه شده را مطالعه کنند و به سوالاتی که برای سنجش مهارت ریدینگ آن‌ها در نظر گرفته شده پاسخ دهند.

بخش دوم آزمون آیلتس شامل سوالات لیسنینگ است و مهارت شنیداری داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد. در این بخش داوطلبان آیلتس باید به فایل‌های صوتی که در حال پخش هستند گوش کنند. سپس به سوالاتی که پیرامون مسائل مطرح شده در فایل‌های صوتی هستند پاسخ دهند. برای پاسخ‌دهی به سوالات این بخش باید صحبت‌هایی که پخش می‌شود را به خوبی متوجه شوید و موضوع مورد بحث را درک کنید.

بخش سوم سوالات آیلتس مربوط به سنجش مهارت رایتینگ یا مهارت نوشتاری داوطلبان است. در این بخش باید داوطلبان آیلتس در قالب دو تسک مهارت نگارش خودشان به زبان انگلیسی را نشان دهند؛ و چند پاراگراف درباره موضوعات خواسته شده بنویسند.

در نهایت پس از پشت سر گذاشتن بخش کتبی آیلتس، باید داوطلب برای شرکت در مکالمه یا اسپیکینگ آیلتس آماده شود. در این قسمت از آزمون باید داوطلب با آزمونگر یک مکالمه دو نفره به زبان انگلیسی داشته باشد. برای پاسخ‌دهی به سوالات این بخش هم زمان‌بندی مشخصی در نظر گرفته شده است؛ و باید طبق این زمان‌بندی به سؤالات مطرح شده پاسخ‌ دهید تا نمره مناسبی در اسپیکینگ آیلتس دریافت کنید.

شرکت در کلاس آیلتس

مطالعه آزاد زبان انگلیسی برای تفریح و علاقه یا یادگیری این زبان با آمادگی برای آزمون متفاوت است. برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس حد نصاب نمره لازم را کسب کنید، لازم است که قبل از شرکت در امتحان با سوالات آیلتس آشنا شده باشید و نحوه پاسخگویی به این سوالات را بشناسید.

کلاس آنلاین آیلتس همیارزبان این امکان را برای متقاضیان آیلتس فراهم کرده است که سطح زبان انگلیسی خودشان را برای پاسخ‌دهی به سؤالات امتحان آیلتس بهبود دهند؛ و با شناخت ترفندها و تکنیک‌های آیلتس به سؤالات این امتحان پاسخ دهند.

موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد، بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند.

آمادگی برای آزمون آیلتس با پلتفرم رزرو آنلاین کلاس همیارزبان

 کلاس آنلاین آیلتس

کسانی که برای آزمون آیلتس آماده می‌شوند باید زمان‌بندی دقیقی برای شرکت در کلاس‌های آیلتس داشته باشند و منظم تکالیفشان را انجام دهند. چون فرصت آمادگی برای آیلتس محدود است و اگر در یک یا چند جلسه از کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس شرکت نکنید، شانس اینکه نمره مناسبی در این آزمون بین المللی بگیرید را از دست می‌دهید.

برای اینکه تمام متقاضیان امتحان آیلتس بتوانند با آمادگی کامل در این آزمون بین المللی شرکت کنند؛ بهترین راهی که وجود دارد شرکت در کلاس‌های آنلاین آیلتس همیارزبان است. این کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند و متقاضیان می‌توانند طبق زمان‌بندی مد نظرشان در کلاس‌های آیلتس شرکت کنند.

همیارزبان بهترین پلتفرم برای یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آیلتس است. این پلتفرم بهترین اساتید کشور را گرد هم آورده و متقاضیان آزمون آیلتس می‌توانند با کمک این اساتید حرفه‌ای برای شرکت در این امتحان بین المللی آماده شوند.

تعیین سطح داوطلبان با پیشرفته‌ترین متد

هر فردی در طول زندگی‌اش ممکن است چندین و چند بار زبان انگلیسی را شروع کرده باشد. اگر فرد پس از شروع زبان انگلیسی آن را ادامه داده باشد، سطح مهارت او در این زبان بیشتر خواهد بود و می‌تواند در آزمون آیلتس نمره بیشتری کسب کند؛ اما در صورتی که فرد مورد نظر زبان را نیمه‌کاره رها کرده باشد، لازم است که مجدداً در کلاس زبان شرکت کند تا بتواند به سطح قابل قبولی برای شرکت در آزمون آیلتس برسد.

با توجه به این موضوع، کسانی که قصد دارند در آزمون آیلتس ثبت‌نام کنند باید تعیین سطح شوند. بعد از تعیین سطح مشخص می‌شود که متقاضی می‌تواند وارد دوره آمادگی آیلتس شود، یا اینکه فرد مورد نظر باید در حال حاضر زبان عمومی خودش را تقویت کند.

همیارزبان تعیین سطح را با پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا برگزار می‌کند، تا داوطلبان آیلتس بتوانند سطح دقیق خودشان را در زبان انگلیسی متوجه شوند و در کلاس آنلاین خصوصی زبان انگلیسی که برای آن‌ها مناسب است شرکت کنند.

شرکت در کلاس آیلتس آنلاین خصوصی

متقاضیان آیلتس همه در یک سطح نیستند و بعضی از این افراد نیاز به تکرار و تمرین بیشتری برای رسیدن به آمادگی لازم برای شرکت در امتحان آیلتس دارند. به همین دلیل است که کلاس‌های خصوصی آیلتس با استقبال بیشتری از سمت متقاضیان آیلتس مواجه می‌شوند.

همیارزبان این امکان را برای متقاضیان آیلتس فراهم کرده است که در کلاس‌های خصوصی آیلتس شرکت کنند؛ و تحت نظر یکی از بهترین اساتید آیلتس کشور برای این آزمون بین المللی آماده شوند. 

مدیریت هزینه کلاس آیلتس

آموزشگاه‌ها معمولا کلاس‌های آیلتس را به صورت گروهی و جامع با هزینه مشخص برگزار می‌کنند. اما در همیارزبان شرایط متفاوتی برای کلاس های خصوصی آیلتس در نظر گرفته شده است. هر جلسه کلاس خصوصی همیارزبان را می‌توانید را به صورت مجزا رزرو کنید و تنها هزینه شرکت در آن جلسه را بپردازید. 

با وجود این شرایط، کسانی که محدودیت بودجه دارند یا افرادی که می‌خواهند با تدریس اساتید مختلف آیلتس آشنا شوند و بهترین استاد را برای آمادگی آیلتس انتخاب کنند می‌توانند چند کلاس خصوصی آنلاین تک جلسه‌ای رزرو کنند؛ سپس نحوه تدریس اساتید آیلتس را بسنجد و بهترین استاد را برای کامل کردن دوره آمادگی آیلتس انتخاب کنند.

امکان اضافه کردن پارتنر به کلاس آیلتس

افرادی که برای امتحان آیلتس آماده می‌شوند معمولاً ترجیح می‌دهند که با همسر، دوست یا یکی از اعضای خانواده خودشان در کلاس‌های آمادگی آیلتس شرکت کنند؛ زیرا برای تقویت مهارت‌های آیلتس مخصوصاً در بخش اسپیکینگ لازم است که متقاضی با یکی از دوستان یا نزدیکان خودش در ارتباط باشد و در طول روز مکالمه‌های آیلتس را تمرین کند.

اگر می‌خواهید بهترین نمره در آزمون آیلتس دریافت کنید و علاقه‌مند هستید که یک کلاس تعاملی با بیشترین بهره‌وری را تجربه کنید؛ همیارزبان فرصت این را برایتان فراهم کرده که در کلاس خصوصی آنلاین آیلتس یک نفر پارتنر اضافه کنید. 

برای اضافه کردن پارتنر به کلاس آیلتس همیارزبان نیازی نیست که هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین می‌توانید هزینه‌ای که برای کلاس آیلتس می‌پردازید را با پارتنر خودتان تقسیم کنید و هزینه کلاس آیلتس را کم کنید.

منبع : https://hamyarzaban.com

  • ۰۲۱-۹۱۳۰۷۶۴۶
  • hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد 

کد خبر: ۱۸۳٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha