۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
ایمنی و امنیت، اولویت نخست شرکت فرودگاه ها است
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

ایمنی و امنیت، اولویت نخست شرکت فرودگاه ها است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اولویت شرکت فرودگاه‌ها ایمنی و امنیت است و در این مورد هرگونه تجهیزاتی برای فرودگاه‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا سیدی گفت: تامین امنیت و ایمنی چه در فرودگاه‌ها و چه در آسمان یکی از برنامه‌های اصلی و راهبردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

وی افزود: در ماه گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای امنیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین اعتبار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: نصب، نگهداری و تجهیز فرودگاه‌ها برای ارائه سرویس‌های بی خطر از اولویت‌های این شرکت است.

وی خطاب به معاونان عملیاتی فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه انتقال تجربه همچون یک دوره آموزشی است، هدف از اجرای این دوره آموزشی را انتقال دانش و تجربه برای ارائه خدمات مناسبت به مردم و مسافران دانست.

سیدی با بیان اینکه فرودگاه‌های استان‌ها برای تهیه تجهیزات نباید کوتاهی کنند، افزود: یکی از خسارت‌های مرسوم در فصل زمستان که نزدیک باند شکل می‌گیرد چاله‌هایی است که ایجاد می‌شود و اگر این چاله‌ها رفع نشود به مرور آسیب جدی به آسفالت باند پرواز وارد می‌کند.

وی از دست اندرکاران دوره آموزشی خواست برای انجام دوره‌های آموزشی از امکانات فرودگاه‌ها استفاده شود تا از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

سیدی در پایان گفت: بایستی برای جلب رضایت خدواند و سربلندی ایران تلاش کنیم و ناظر، داور و قاضی تلاش‌ها و فعالیتمان را وجدان خود قرار دهیم.

کد خبر: ۱۸۳٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha