۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
۱۴ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان همدان اختصاص پیدا کرد
استاندار همدان:

۱۴ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان همدان اختصاص پیدا کرد

همدان - استاندار همدان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان همدان اختصاص پیدا کرد که معادل ۱۰ سال اعتبار استان است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بابیان اینکه دولت سیزدهم در شرایطی شروع به کار کرد که هزاران میلیارد تومان بدهی و چندین پروژه نیمه‌کاره از دولت قبل، به جا مانده بود، گفت: در سفر رئیس جمهور به ویژه استان همدان، اعتبارات خوب و پروژه‌هایی بسیاری برای استان اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه از کل اعتباراتی که رئیس جمهور در جریان سفر به استان همدان اختصاص دادند، قریب به یک‌هزار میلیارد تومان مربوط به شهرستان کبودرآهنگ است، گفت: ریز پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور به استان، برای شهرستان‌های دهگانه به ویژه شهرستان کبودرآهنگ تعریف شد را به اطلاع مردم و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواهیم رساند.

وی بابیان اینکه دولت تلاش می‌کند از هر راهی که امکان پذیر است زمینه خدمت و خدمت رسانی را فراهم کند، گفت: اعتبار عمرانی استان همدان طی سال جاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است، این در حالی است که ۱۴هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان اختصاص پیدا کرد که معادل ده سال اعتبار استان است.

استاندار همدان بابیان اینکه با تزریق اعتبارات اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور به استان، جهشی در توسعه استان رخ خواهد داد، گفت: دولت اهتمام ویژه‌ای برای چهار خطه کردن مسیر غار علیصدر و تقویت زیرساخت‌های آن دارد.

کد خبر: ۱۸۳٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha