همایش و نمایشگاه صنعتی بازرگانی اوراسیا در آستاراخان افتتاح شد
با حضور نایب رئیس اتاق ایران؛

همایش و نمایشگاه صنعتی بازرگانی اوراسیا در آستاراخان افتتاح شد

حسین سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق ایران به همراه هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه در مراسم افتتاح همایش و نمایشگاه صنعتی اوراسیا در آستاراخان روسیه حضور یافتند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، هفتمین همایش و نمایشگاه صنعتی بازرگانی اوراسیا با حضور حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در شهر آستاراخان روسیه افتتاح شد.

نایب رییس اتاق ایران در مراسم افتتاحیه این رویداد که با حضور روسای اتاق‌های بازرگانی جمهوری داغستان، آستاراخان، اتاق مشترک ایران و روسیه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستارا خان، تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه و مقامات روسی و محلی برگزار شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر اراده خوبی برای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی بین کشورهای حوزه اوراسیا بوجود آمده و چشم‌انداز مثبتی در این رابطه قابل تصور است.

سلاح‌ورزی در خصوص رابطه اقتصادی دوجانبه بین ایران و روسیه اظهار داشت: تسهیل و تسریع در مبادلات ایران و روسیه، علاوه بر توافقات بین دولت‌ها، از سمت بخش خصوصی دو کشور هم به خوبی جلو می‌رود.

به گفته نایب رییس اتاق ایران، در ماه‌های پیش رو علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی و بازرگانی ایران در روسیه و سایر کشورهای اوراسیا، می‌توان با تبادل هیئت‌های تجاری، بازاریابی و اقتصادی، ارتباطات و تعاملات بخش خصوصی این کشورها را سرعت بخشید.

در این رویداد که به همت اتاق مشترک ایران و روسیه و با حمایت اتاق ایران برگزار شد، بیش از ۲۰ شرکت ایرانی حضور دارند و تولیدات خود را در زمینه های مختلف از جمله مصالح و تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی، محصولات آرایشی و بهداشتی و … به نمایش گذاشته‌اند.

در آیین گشایش هفتمین همایش و نمایشگاه بازرگانی، صنعتی اوراسیا علاوه بر حسین سلاح ورزی، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق مشترک ایران و روسیه، آکوچیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان و روسای اتاق‌های بازرگانی جمهوری داغستان و آستاراخان هم به ایراد سخن پرداختند.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ اکتبر (۴ الی ۷ آبان ماه) در شهر آستاراخان روسیه برقرار است.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha