۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
۵ ناحیه صنعتی در دامغان احداث می‌شود| ایجاد کارخانه عظیم فروآلیاژ
نماینده دامغان در مجلس:

۵ ناحیه صنعتی در دامغان احداث می‌شود| ایجاد کارخانه عظیم فروآلیاژ

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه طرح پنج ناحیه صنعتی جدید در سطح شهرستان کلید خورده است، گفت: طرح توجیهی سه ناحیه از این تعداد نواحی صنعتی شهرستان، به اتمام رسیده است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دنبال توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان هستیم چرا که رشد قابل توجه صنعت در شهرستان طی دو سال گذشته، نیاز به فضاهای جدید را به دنبال آورده است، تاکید کرد: طرح پنج ناحیه صنعتی جدید در سطح شهرستان دامغان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه مصوبه این نواحی از وزیر صمت گرفته شده است، تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده دو ناحیه صنعتی در دامغان در مرحله نهایی قرار گرفته است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه طرح توجیهی سه ناحیه دیگر نیز به اتمام رسیده است، ابراز کرد: راه اندازی این نواحی در توسعه صنعتی و اشتغال شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

علیزاده برمی از احداث کارخانه عظیم فروآلیاژ در دامغان خبر داد و بیان کرد: احداث معدن بزرگ چهارمس از دیگر طرح های صنعتی ومعدنی است که در شهرستان دنبال می‌شود همچنین بزرگترین پروژه آب‌رسانی روستایی کشور در منطقه کوه زر و تکمیل سدّ شهید ساجدی پس‌ از ٣۰ سال از دیگر اقداماتی هستند که در دامغان صورت گرفته است.

وی از تصویب استقلال دانشگاه دامغان پس از نزدیک به ۲۰ سال خبر داد و ابراز کرد: به‌کارگیری ظرفیت دانشگاه برای توسعه صنعتی و تولیدی و همچنین بهره‌وری، از جمله تاکیدات ما در شهرستان است.

نماینده دامغان در مجلس از نصب هشت دکل همراه اول و اینترنت پر سرعت در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌هایی است که در دامغان در دستور کار داریم.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha