۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تدوین دستورالعمل‌ جدید بهداشتی برای اصناف و مشاغل پر تردد
رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران اعلام کرد

تدوین دستورالعمل‌ جدید بهداشتی برای اصناف و مشاغل پر تردد

زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران از تدوین دستورالعمل‌های جدید بهداشتی برای اصناف و مشاغل پر تردد از نظر جمعیت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، علیرضا زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران، از تدوین دستورالعمل‌های جدید بهداشتی برای اصناف و مشاغل پر تردد از نظر جمعیت خبر داد.

علیرضا زالی، افزود: برای تمام مراکز و اصنافی که جمعیت زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند، از جمله دفاتر پیشخوان دولت و مراکز تعویض پلاک که عملاً امکان فاصله گذاری اجتماعی در آنجا وجود ندارد، تصمیم گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مراکز فاصله گذاری اجتماعی مخدوش شده است و دستورالعمل‌های بهداشتی در تناسب با شرایط جمعیتی این مکان‌ها نیست، گفت: بخشی از اقدام در جهت صدور دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تر است و باید دستورالعمل‌ها تغییر کند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران، افزود: این هفته در جلسه فرماندهی ستاد مقابله با کرونای استان تهران، این موضوع را مورد بحث قرار خواهیم داد.

وی گفت:‌ به علت اهمیت بالا بودن تراکم جمعیتی در شهر تهران و بالا بودن جمعیت در استان تهران، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مشاغل باید جدی‌تر گرفته شود.

کد خبر: ۱۸٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha