۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
نظارت جدی بر انبارهای کالا، گامی مهم برای مقابله با قاچاق
رئیس اتاق بازرگانی سمنان تاکید کرد

نظارت جدی بر انبارهای کالا، گامی مهم برای مقابله با قاچاق

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه نظارت جدی بر انبارهای کالا در سمنان گام مهم مقابله با قاچاق است، گفت: خوشبختانه با همکاری دست اندرکاران اغلبت انبارها دارای شناسه و قابل کنترل هستند.

علی اصغر جمعه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به راهکارهای مقابله با قاچاق در سطح استان سمنان، بیان کرد: درست است که سمنان به دلیل قرار گیری در چهارراه شمالشرق ایران و همچنین قرار گیری بین مسیر تهران- مشهد می تواند مستعد رقم خوردن بیشترین ترانزیت کالاهای قاچاق باشد اما باید در نظر داشت که حجم عظیمی از کالاهای قاچاق از انبارها سر در می آورند.

وی با بیان اینکه کنترل انبارها یکی از موثرترین راه های مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه محصولات و تولیدات است، بیان کرد: در این زمینه خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح استان سمنان رقم خورده است.

رئیس اتاق سمنان با بیان اینکه طبق اعلام صمت استان، بالغ بر ۱۳ تا ۱۴ هزار انبار در سامانه مقابله با قاچاق کالا ثبت شده اند، بیان کرد: این امر یعنی نظارت خوبی بر انبارها صورت می گیرد که همین موضوع می تواند در کاهش قاچاق موثر باشد.

جمعه ای با بیان اینکه نظارت جدی بر انبارهای کالا در سمنان مهم‌ترین و شاید نخستین گام جدی برای مبارزه با کالای قاچاق در سال «جهش تولید» در این استان است، ابراز کرد: خوشبختانه عزم خوبی برای کنترل انبارها وجود دارد.

کد خبر: ۱۸٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha