۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
صرف ۴۶۰ میلیارد تومان برای راه دسترسی بندر نوشهر
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صرف ۴۶۰ میلیارد تومان برای راه دسترسی بندر نوشهر

نوشهر- انزان پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به راه دسترسی بندر نوشهر گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه صرف شده است.

محمدتقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به احداث مخازن روغن در استان، اظهار داشت: دو کارخانه چوب نیز در بندر نوشهر کلنگ زنی شده است.

وی با بیان این که پس از شش سال موفق به ورود کشتی های سوختی و نفتی در منطقه شدیم، گفت: ریل گذاری اسکله جنوبی از جمله کارهای شاخص در بنادر استان بوده است.

وی تعمیرات اساسی اسکله های جنوبی و شرقی، احداث باشگاه ملوان و راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: احداث ساختمان مرجع دریایی بندر فریدونکنار و تامین برق مناطق ساحلی نیز صورت گرفت.

انزان پور استفاده از آب دریا برای اطفای حریق را از جمله کارها بیان کرد و گفت: پروژه راه دسترسی با ۸۸ میلیارد تومان در سال ۹۸ شروع شد و برای تکمیل طرح ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که ۴۶۰ میلیارد تومان جذب شد.

وی ساخت ترمینال کانتینری بندر نوشهر را با اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومان از دیگر طرح های عمرانی برشمرد و گفت: این پروژه با هدف افزایش ظرفیت کانتینری بندر با اجرای محوطه سازی و افزایش حدود یک هکتار به محوطه عملیاتی بندر اجرایی شد.

کد خبر: ۱۸۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha