۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
احداث ۲۸ مدرسه توسط بنیاد برکت در شهرستان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس اعلام کرد:

احداث ۲۸ مدرسه توسط بنیاد برکت در شهرستان نهاوند

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل ۲۸ مدرسه در نهاوند در دستور کار بوده که از طریق بنیاد برکت در حال ساخت است.

به گزارش بازار؛ علیرضا شهبازی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سد گرین بزرگترین پروژه شهرستان نهاوند است که نیاز آبی نهاوند را برطرف می کند و کار بزرگی بود که مشکل شهرستان در حوزه آب را برای همیشه حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات عمرانی در کشور خوب نبوده است و به دنبال حل مشکلات زیربنایی هستیم و قبول داریم که کاستی هایی وجود دارد، گفت: تکمیل ۲۸ مدرسه در نهاوند در دستور کار بوده که از طریق بنیاد برکت در حال ساخت است.

شهبازی با اشاره به اینکه با توجه به کمبود آب به دنبال گرفتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بتنی کردن انهار کشاورزی هستیم، افزود: علی رغم مشکلاتی که ایجاد شده در حال پیگیری احداث دو واحد گاوداری بزرگ صنعتی توسط شستا و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در نهاوند هستیم.

وی یابیان اینکه بیشترین پیگیری ها را در حوزه راه ها و محورهای نهاوند داشته ایم چون اعتباری نداشتند، گفت: جاده فیروزان در حال ساخت است و اعتبارات لازم از طریق ماده ۵۶ و اعتبارات ملی در حال پیگیری‌ است.

شهبازی با یدآوری اینکه مجوز معدن سنگ سد گرین با پیگیری های زیاد صادر شد و سد گرین از طریق بانک ها و از محل اعتبارات ماده ۵۶ تامین اعتبار شده است که بانک کشاورزی و تجارت پول را به حساب ریختند، گفت: بانک صادرات به دلیل شکایت یک نفر در شهری دیگر حساب سد را مسدود کرده بود که در مرکز پیگیری های زیادی برای رفع انسداد این حساب انجام شد.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha