۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
اجرای ۱۵ طرح اقتصادی به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای ۱۵ طرح اقتصادی به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از اجرای ۱۵ طرح بزرگ اقتصادی به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر به مردم در مناطق شهری و روستایی استان اظهار داشت: استان بوشهر پتانسیل و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و امیدوارم با تزریق اعتبارات مورد نیاز، شاهد اعتلای روزافزون استان باشیم.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی استان در واقع نمایندگان مردم مناطق شهری و روستایی استان هستند و شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان در مسیر رشد استان هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش چشمگیر و بی‌سابقه اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر خاطر نشان کرد: این مهم با پیگیری و رایزنی بسیار زیاد محقق شده که امیدوارم با توزیع دقیق و حساب شده اعتبارات، شاهد عمران و آبادانی در شهرها و روستاها در شهرستان‌های ده‌گانه باشیم.

محمدی زاده تصریح کرد: در حالی که سال گذشته، اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود، امسال بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: اکنون در شهرها و روستاهای استان تعداد زیادی پروژه عمرانی در دست اجراست که تزریق اعتبارات ارزش افزوده موجبات تسریع در تکمیل پروژه‌ها می‌شود.

محمدی زاده با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌آفرین در استان گفت: در سال جاری تاکنون ۱۵ طرح اقتصادی بزرگ به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان‌های مختلف اجرایی و شروع به کار کرده است.

وی اضافه کرد: چندین طرح پتروشیمی نیز در جنوب استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل آنها در ایجاد مشاغل پایدار تاثیرگذار است.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha